2010-07-25

Napló-borító



Már nagyon régen szerettem volna egy borítót a jegyzeteimnek. Már nagyon régen meghímeztem a Manka-virágot. Csak az a fránya idő....
Nem lett tökéletes, de nem az utolsó, így a következőnél már tudni fogom mire kell jobban odafigyelni.
Már készen a következő Manka hímzésem, csak még nem tudom mi lesz belőle:-)

Megint zöldes árnyalatú lett. Ezért egy kicsit "ránéztem":-)


A zöld

A zöld szín jelentései: egyensúly-egyensúlytalanság
Stabilitás, tapintat, nagylelkűség, képzelőerő…
A zöld szín egyensúlyt és harmóniát sugároz.

A zöld szín gyógyító hatása:

Nyugtató hatással bír ez a szín. Nagyon hatásos lehet klausztrofóbia esetén. A zöld minden színnel összhangban van, ezért ha más színből kicsit túl vagyunk adagolva, csak használjunk zöldet és egyensúlyba kerülünk.

Ha zöld színt elutasítjuk, akkor boldogtalanok lehetünk…


7 megjegyzés:

Juhizs írta...

Most tanultam a karcagi foltvarró táborban a könyvborító varrást.
Nekem is nagyon tetszik - remek ajándék :-)

Ibcsy írta...

De jó neked, hogy tanultad, irigyellek érte. Én megküzdötte vele, de nekem is nagyon tetszik:-)

Juhizs írta...

Valószínűleg az a nagyobb kincs, amiért magad küzdöttél meg és nem a "készbe" ültél bele :-)

Ibcsy írta...

Igazad van, tulajdonképpen ezt jobban is értékelem, és büszkébb vagyok magamra:-)És így biztosabban tudni fogom a hibákat kiküszöbölni.

Görgei-Reiner Rita írta...

Érdekes, hogy pont a zöldről olvasok Nálad.....minden úgy van, ahogy leírtad.
Üdv az olvasóim között!

Marika írta...

Üdvözöllek az olvasóim között:))
Nagyon szép a borítód !
Ez az igazi siker élmény , mert ezét te "izzadtál vért".
Sok ilyen szép sikerben legyen részed !!

Ibcsy írta...

Köszönöm szépen:-)