2010-03-20

Itt a tavasz



Kivirágzott a kedvem, és díjat is kaptam:-)
Kihímeztem Manka kis virágját. Nagyon tetszik ez a minta. Tervben a szívecske, és a csipke is:-)



Kaptam tőle egy díjat is. Köszönöm szépen.



KicsiKatótól és Barbitól is kaptam díjat:




Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltatok rám. Rám jellemző módon nem emelnék ki senkit. Szeretném adni mindenkinek, akinél rendszeres olvasó vagyok. És még olyannak is, ahol mostanában sokat fordulok: horgolós és gyöngyfűzős lányok.
Próbálok mindenkit olvasgatni, nézelődni, ha időm nincs is írni.



2 megjegyzés:

Névtelen írta...

De drága vagy , úgy örülök, hogy tetszik a kis virágocskám :o) Köszönöm, hogy Te is kivarrtad!!Már viszem is a képet... :o)

Monika írta...

Annyira kedvesen elnevezted!!!:) Kivarrom én is a Mankavirágot még ma!
Szépséges a háttered!!!!!