2009-03-01

A lila színről




Colette felkért, hogy írjak a lila színről. Akik szoktak időzni a blogomon, azok tudják nemrég még ibolyák voltak a hátteremen. Bocsi, de épp aznap változtattam meg, amikor Colette erre hivatkozott:-)

Bár egy ideje az ősz színek nagyon közel állnak hozzám, azért nagyon szeretem a lila színt. Mindenféle árnyalatát. Volt olyan időszakom, amikor mindenem lila volt. A ruházatom, a tárgyaim. 

 A lila, amely a királyság színe, az élet jele; mágikus, misztikus, spirituális, intuitív, szenzitív, kreatív, művészi és misztikus, ezoterikus emberre utal
Egyik kedvenc virágom az ibolya. Lehet, a nevem miatt, de gyűjtöm az ibolyás mintákat, anyagokat is. Az ibolya az élet jele, tehát az ibolyaszín is azt jelképezi.

Nagyon szeretem az ametiszt követ. Van egy nyakláncom, amit minden vizsgára magammal vittem. És nekem tényleg szerencsét hozott. Az ametisztet fejfájás, ödéma ellen, bőrbetegségek gyógyításában használják. Segít az alvászavarokban, az álomfejtésben, meditációban. Amulettként szerencsét hoz. A Halak csillagjegyűek szerencseköve.

A lila szín testünkre fájdalomcsillapító hatással van, kedvezően hat az immunrendszerre, a bőrkiütésekre, a szívdobogásra, az agyrázkódásra. A lila támogatja a test és a lélek harmóniájának létrejöttét.


2 megjegyzés:

Colette írta...

Köszi, hogy írtál róla, színesítve ezzel a színek területén tett kalandozásunkat:)))

Ibcsy írta...

Én köszönöm a felkérést. Nagyon élveztem:-)