2009-03-01

Én már tavaszt érzek:-)



Azért volt egy kis értelme a blogszünetnek. Esténként nem a géphez ültem, hanem próbáltam egy kis időt a hobbymra fordítani.
Próbálkoztam egy kis gyöngyfűzéssel. A mobil lógót egy kolléganőm kapta.
A nyaklánc Deeva minta. Szeretném majd őszies színekben megfűzni, mert azok az én igazi színeim:-)

Mostanában sok blogon látok kötést, horgolást. Engem is egy kicsit magával ragadott. Kötni már kötöttem, de horgolni, még nem igen. Így elővettem a kötőtűimet, és vettem egy horgolótűt. Azért, hogy számomra valami "hasznos" is legyen belőle, Szuzi macim új ruhát és fejpántot kapott.
Próbáltam egy-két tojást is horgolni. Képek később...

Vendégeskedtem a
közös varrásán. Ezt a tulipános képet varrtuk. Illetve ugyanazt, mégis mindenkié más lett:-)



6 megjegyzés:

Melus írta...

nagyon yoo dolgokat csináltál míg nem voltál, nagyon tetszenek:)

Ibcsy írta...

Köszi Mici! Már unom a telet. hátha el kel a tavasznak egy kis ösztönzés:-)

Ibcsy írta...

Köszi neked is Melus. Csak már megint gépezek, ahelyett, hogy alkotnék:-(

Colette írta...

Szia Ibcsy, egy felkérést találsz nálam. Semmi kötelezőség, csak ha van kedved és időd rá... Megtréfáltál, mert közben lecserélted az ibolyás hátteredet, amire hivatkoztam:(((

baboo írta...

Nagyon tetszik a bogyós nyaklánc, mostanában én is rákatam újból a gyöngyözésre, úgy látszik, terjed most ez a járvány! :)
A macid új ruhájában is nagyon helyes, a fejpánt a legjobb!
És a kép is olyan szép, jön a tavasz! remélem...

Ibcsy írta...

Köszi Baboo, aranyos vagy:-) Én is megint élvezem a gyöngyfűzést. Néha rám tör, aztán meg hetekig elő sem veszem:-(