2008-12-11

Hólabda






Hógolyót kaptam Baboo-tól


1. Horoszkópod: Halak, Rák aszcedenssel Jellemző rám, igazi romantikus alkat vagyok.

2. Egyéb esemény azon a napon, amikor születtél: Palesztin terroristák túszul ejtettek tizenegy izraeli sportolót a müncheni olimpián.

3. Ha nyernél a lottón: Azt hiszem, nem szeretnék nyerni. Az igazi boldogság nem pénz függvénye. Én már megnyertem a főnyereményt: a családomat.

4. Rossz szokás, de nem nagyon tudsz megszabadulni tőle: édesség, és egy „ici-picit” makacs vagyok.

5. Ha Web böngésző: Google

6. Ha koffein: imádom, cukor nélkül, tejjel.

7. Színeid ruhában: szeretem a bordót, kéket, földszíneket. Soha nem vennék fel rózsaszínt.

8. Most mi van rajtad: piros, macis pizsama:-)

9. A legutóbbi könyv, amit kiolvastál: Martina Cole: Hatalom. Szeretem a könyveit.

10. Ha háziállat: cicák, kutya.

11. Amit soha nem választanál háziállatnak: kígyó, rágcsálók

12. Amit a legjobban szeretek magamban: hogy megtanultam türelmesebb lenni, bár ez talán csak a korral jár.

13. Tíz év múlva ilyenkor hol látod magad: még egy évvel előre sem tudom, de remélem, ugyanitt leszek a családommal, dolgozom, és maradék szabadidőmben varrogatok.

14. A legutóbbi nagyon jó élményed: talán a Mikulás napja. A kisfiam arcán a boldogsággal. De próbálok minden napot úgy élni meg, hogy jó legyen.



Akinek tovább dobom:Kriszti

Nincsenek megjegyzések: