2008-12-14

Angyalka


Mikor reggel felkelek(1/2 6-kor) általában munka előtt, egy gyors blog olvasás. Pénteken is így történt. Amaranta blogjában olvastam, hogy angyalkát kell varrni. Mondtam is a csajoknak bent, hogy angyalkát kell varrnom, mert szombaton nem szabad varrni.:-)Kérdezték, miért kell angyalkát varrni. Na, erre nem tudtam felelni.
Mindenesetre kapóra jött a dolog. Már olyan régen szeretnék valami baba félét varrni, és úgy éreztem most jött el az idő. Szemeztem a szabásmintával. De igazság szerint, ezt a másikat, amit Naomitól kaptam, már nagyon rég kinyomtattam.
Ez az első angyalkám. Nem vagyok teljesen elégedett vele. Különösen a hajával bíbelődtem sokat. Remélem nem az uccsó, és lesz még jobb is.

4 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Miért nem szabad varrni és mikor?

Ibcsy írta...

Luca napján nem szabadott, mert be varrnánk a tyúkok fenekét, és jövőre nem lenne tojás:-)

Edige írta...

Szerintem nagyon édes lett! Én nem varrtam szombaton... vagy hímeztem este? Már nem is tudom.

Edige írta...

Szerintem nagyon édes lett! Én nem varrtam szombaton... vagy hímeztem este? Már nem is tudom.