2008-07-31

Kreatív hétvége




Hétvégén kipróbáltam a textilfestést.Már olyan régen szemeztem vele, de valahogy mindig elmaradt. Most Ádi elment a mamával Gyulára. Enyém volt az egész ház, volt időm a pepecsre. Colombus festéket használtam. A színek adottak voltak, mert nem vettem, hanem ajándékba kaptam a Meridás lányoktól. Ezúton is nagyon köszönöm nektek!
Foltos, márványos lett a festés, de nem baj, mert nekem tetszik.
Reméltem, hogy mostanra már kész lesz belőle az én origami virágom is.De egyszerűen annyira fáradt vagyok a héten, és annyi elfoglaltságom van, hogy sajnos egyenlőre csak a festést tudom mutogatni. Talán hétvégén jut egy kis idő a varrásra is.
A festést még mindenféleképpen kifogom még próbálni. Ha lehetséges több féle festékkel.

A cicák előtt másik nagy szerelmeim a macik. Végre befejeztem a hímzést. Hááát, most azt mondom soha többet! A maci nagyon hamar kész lett. De ez a szőrőzés:-) A végén már, ahogy a kezemre jött, oda böködtem.


Azért volt egy kis időm varrni is. De ezek még titkosak:-)



5 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Az anyagok nagyon szépek, no de a TT... Na ez az a mintacsalád, aminek SOHA nem állnék neki... Leborulok a türelmed előtt:))))))

Ibcsy írta...

Egyszerűen imádom a macikat. Nem is értem eddig miért nemigan csináltam semmilyet. Talán mert a legtöbb, ezért mégis inkább gyerekeknek való. A TT-vel rég szemeztem. Hármat szerettem volna varrni. Egyenlőre ezt feladom. A végén már nem csak a maci szőre állt:-)

Naomi írta...

Gyönyörűek lettek az anyagjaid! Nagyon tetszenek! Alig várom, hogy láthassam, mit is alkotsz blőlük!

A macika pedig...édi, édi, édi!!! Nagyon ügyes vagy!!! :D

Ibcsy írta...

Köszi Noémi!
Tulképpen az egyik már 90%-ban készen van, nemsokára mutizom. A macinak is már megvan a helye a fejemben:-)

baboo írta...

látom itt is alkottak a szorgos kis kezek az eémúlt egy hétben! :)

az anyagfestésnél pazarul élénk szinek keletkeztek, biztosan öröm lesz varrni belőlük, macika pedig tényleg nagyon aranyos, biztos sok türelem kellett hozzá, így gratulálok!!
jah, és persze az újabb besöpört díjhoz is!! :)