2008-07-31

Egy újabb megtiszteltetés

Ismét kaptam egy díjat. Ancsa, Beszand, Carmen, Ági, Princi, tisztelt meg vele. Mostmár tényleg nagyon meghatódtam. Nem is számítottam ilyen szeretetre. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek. Hálás vagyok a díjért, de főleg a szeretetért.
Nem szeretnék álszerénynek tűnni, de kicsit kételkedem, hogy ezt tényleg megérdemlem, De ígérem ezentúl még jobban próblok megfelelni a díjnak. Mégegyszer nagyon köszönöm!!
Szeretném ha nem ítélnétek el érte, de azt hiszem, én most megszakítom ezt a láncot. Sokat gondolkodtam és nézelődtem. Szinte már mindenki megkapta ezt a díjat, magyar és külföldi blogok egyaránt. Én csak valahanyadik ajándékozó lennék.
Akik ide benéztek, és én benézek hozzátok a díjon kívül is tudnotok kell, nagyon sokra becsülöm a munkátokat.

2 megjegyzés:

Ági írta...

Idcsy: Nagyon szépen köszönöm!Nehezen tudtam kiválasztani az új design-et

Névtelen írta...

Az Igen, talan igy