2017-01-14

Tündér házikó születőben

Nem is én lennék, ha nem próbálnék ki mindig valami újdonságot. Egyszerűen meglátok valamit, beleszeretek, és addig agyalok rajta, amíg muszáj kipróbálnom. Tulajdonképpen a manó ajtókkal kezdődött minden. Annyi szépet, ötleteset láttam a Kézzel készített karácsony csoportban. Bár, csak manó ajtót nem szerettem volna készíteni, ahhoz elég volt hogy meg mozduljon a fantáziám, és elkezdjek nézelődni a Pinteresten, ami számomra a csodák birodalma 💕
A héten volt lehetőségem eljutni egy hobby boltba, és beszerezni levegőre száradó gyurmát. Alig vártam már, hogy végre elkezdjem. Mivel nekem ez teljesen új terület, csupán két és fél óra alatt jutottam erre az eredményre, teljesen belefelejtkezve 😊 Még nagyon sok munka van vele, de élvezem 😊


Nincsenek megjegyzések: