2013-10-30

Tanulásomat őrző bagolyka

Hétvégére kaptam egy kis kimenőt. A fiúk meccsre mentek, én pedig kihasználtam az időt egy kis varrásra. 

Egyszer valahol azt olvastam, hogy a baglyok jó hatással vannak a tanulásra. Mivel köztudottan imádom a baglyokat, jó választásnak tűnt az új füzet borítómra. Persze egy bizonyos család tagom szerint ezt az időt is fordíthattam volna a tanulásra, de néha kell egy kis kikapcsolódás is. És szerintem ez nem linkeskedés volt, csak kreatív hozzájárulás a sikeres tanulás biztosításához:-D 
Tudom, kék szemű bagoly? Nekem kék szemem van, és próbáltam egy kicsit magamra formálni:-) Kapott egy lila masnit is, mert ugye az a kedvenc színem.
Hogy beválik-e majd kiderül.. Én mindenesetre már most imádom (készül a következő), és Ádám is megrendelte a saját füzet borítóját kutyusosban.


Nincsenek megjegyzések: