2012-07-02

Ez már szerelem...

Valamikor úgy kezdődött, hogy beleszerelmesedtem a kecsketejes szappanokba. Aztán elkezdtem utána olvasni, és magam készíteni. Aztán gondoltam, vannak a környékemen gyógyhatású növények, így miért ne gyűjtenék. És tovább olvastam, közben gyűjtöttem(gyűjtök) csalánt, körömvirágot, citromfűt, levendulát,hársfát, diólevelet stb... Így születtek meg az ablakban a macerátumok.


Közben arra jutottam jó lenne házi kencét használni. Tovább olvastam, és készítettem körömvirág kencét. Hagyományos zsírost, és különböző adalékost.


A többi már jön magától. Készítettem mosógélt. Öblítőnek természetesen saját készítésű ecet dukál. Már készül:-)


És végül, de nem utolsósorban legutóbbi szappankáim:



Akácvirágos szappan, akácmézzel. Kecsketejes, kakaóvajjal. Narancs illóval.

 


Himalája só szappan. Kecsketejjel, rizskorpa olajjal. Citrom és teafa illóval.




És ez még csak a kezdet........

3 megjegyzés:

Mamis írta...

Micsoda illatok lehetnek nálatok:)

Unknown írta...

Jujj, de jól hangzik :)

Ibcsy írta...

Tényleg csodás illatok vannak. És az egész család imádja a saját szappanokat, kencéket:-)
Ráadásul annyira izgalmas megtervezni
és elkészíteni őket!