2012-05-27

Boszorkánykonyha

Ádi felelősségre vont, hogy nem lesz mivel fürödnünk, mert elfogy a szappan:-) Persze volt még kb. 30-40, de a családot tekintve, ez tényleg hamar elmegy. Így beszereztem a hozzávalókat, és beindítottam a boszorkánykonyhát.

Szerencsére a gyógynövényeket már a saját készletemből használhattam.(ma is szüreteltem egy kis körömvirágot:-))

Először is készült egy levendulás szappan. Nekem ez nagy kedvenc. Viszont fiú elnyomásban élek (még a kutya is fiú), így nem maradt most rózsaszín, hanem tettem bele holland kakaót. Került a szappanba még avokádó olaj, mandula olaj, rózsaszín agyag, levendula illó és virág.


Körömvirágos szappan. Jojóba olajjal, mézzel és mákkal.





Végül, de nem utolsósorban: Holt-tenger iszapos. Szőlőmagolajjal, shea- és kakaóvajjal.


Nincsenek megjegyzések: