2012-01-08

Idén első

krea tevékenységem szappanöntés volt. Kaptam egy zacskó akácfa virágot. Egyből beindult a vezér vezérhangya, hogy is lehetne ezt szappanba belekombinálni. Végül is a virágokból áztattam deszt. vízbe két napig. A folyadék ez a víz és tej lett fele-fele arányban. Adtam hozzá superfatnak jojóbaolajat. 

Tettem bele az akácvirágokból is egy keveset, fahéj és narancs illóolajat.és mézet. imádom a mézes szappanokat!


A másik szappanomra már nem vagyok ilyen büszke:-(( De hát a hibáiból tanul az ember 
lánya. A szappan ápoló hatásával nincs is semmi baj, csak szép nem lett. (ricinus, kakaóvaj, mandulaolaj stb..)
Túl kísérleteztem magam.Utólag már rájöttem, hogy nagy butaságot csináltam:-(  Sebaj, legközelebb ez is sikerülni fog!


2 megjegyzés:

KicsiKató írta...

hmmm, ínycsiklandó... nekem a második is tetszik:))

Ibcsy írta...

Köszi, aranyos vagy:-))