2011-07-07

Szünidő, varrás, miegymás

Azt gondoltam jön a nyári szünet, egy kicsit több időm lesz. Milyen kis naiv voltam :-)  Most aztán végképp alig van időm a kreatívkodásra. De nem baj, jól van ez így. Estére mire az ember lánya hazaér a munkából, felüdülés a családdal tölteni az időt. Persze mikor van egy kis időm, belenézek a blogokba, és mardos a lelkiismeret furdalás, hogy megint nem alkottam semmit. Vagy csak alig. Viszont mikor ránézek az én kis bohócom vidám arcára úgy érzem, minden perc megéri, és még ráérek majd alkotni.

Azért elkészült egy táska. És lassan, de biztosan egy másik is készülődik.


Ígértem én a barátnőm két lányának egy -egy táskát. Aranyosak. Türelmesek. Ők választhatták ki a fazont, a színeket. A nagyobbik leányzó ezt a táska fazont választotta:

A pillangós anyagot kicsit vadásznom kellett, de ráleltem:-)
Végül aztán nem tudom mennyire hasonlít, de neki nagyon tetszik:-D






3 megjegyzés:

H. Mária írta...

:)

H. Mária írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Nagyon szépek lettek! Ügyes vagy!