2010-12-07

Karácsonyi készülődés

Azt gondoltam tegnap, még két öltés és kész vagyok. Elégedetten hátradőltem. Ma ránéztem. Jó ez, csak még itt egy kicsit másképp kellett volna.Át variáltam, és aztán, még .. 
Elszöszöltem egy órát. 
Nem tudom minek írtam ezt most ide le. De határozottan jobban érzem magam:-)
Ja, ez csak egy ajándék volt.
Az utolsó szabadnapom ebben az évben. Tehát a két ünnep között, és szilveszterkor is dolgozom. 
Na, most megiszom egy pohár bort, és szöszölök tovább.
Mellesleg imádom az adventet, és a karácsonyt!:-D

2 megjegyzés:

Monika írta...

Olyan jó volt ezt most olvasni!!!!Akkor én is szöszölök tovább.:)Amúgy ez remek kifejezés!!!!tetszik!!!

helen írta...

Én is ilyen vagyok... majdnem kész, aztán ránézek, és hümmögök... tán mégse így kellene - bontok és újra készítem azt a részt. Sajna nem tudom félúton abbahagyni, és ha nem vagyok elégedett, akkor az sosincs kész. Még ha mások annak is látják :)