2010-04-12

Vegyes




Folyamatosan küzdök a gyöngymániám ellen, hiába.
Egyszerűen mostanában imádom.Egyben kiéltem lila szenvedélyemet is.




A hatszög mintája: KKriszta.

Mindig mikor elmentem a varrógépem mellett, megsimogattam, mert hallottam, hogy sír:-)
Így kénytelen voltam már leülni egy kicsit varrni. Nagyon régen tervezem ezt a párnát. Most ő az aktuális kedvencem. Egyenlőre nincs helye, mert a fiúknak is tetszik, és folyamatosan nyúznák.




Ez a neszi egy barátnőmnek készült. Ő választotta az anyagot, és saját anyagából kért rá díszítést. Ilyen lett.





7 megjegyzés:

Mamis írta...

Szépeket alkottál ismét!

ZsuzS írta...

Nagyon szépséges lett a párna, a neszi pedig az egyszerűségétől lett gyönyörű.

Ibcsy írta...

Köszönöm szépen. Szerencsére az új gazdájának is tetszett:-)

mmama írta...

Nagyon szépek !
Sokáig nem tudtam írni ide, most úgy látszik csoda történt :)

Ibcsy írta...

Köszönöm szépen Mmama, nagyon aranyos vagy:-)

katha írta...

az a párna... hmm izgatja a lelkem nekem is :o))
szépségek újra nálad!
pusza

Ibcsy írta...

köszi:-) Imádom ezt a tündérkés mintát.