2009-09-29

Mostanában


Végre megérkezett Jankához az ajándékom.

Egy hétig ment elsőbbséggel:-(



Akit esetleg érdekel a kis madaras minta innen van.

És a volt tanár nénim megkapta névnapjára a kis tarsolyt.



A tarsolyok mintája ebből a könyvből való:


Mióta megkezdődött az ovi, sajnos nem sok időm marad. Ádi már harmadik éve jár zeneoviba. Az idén még ehhez jön az úszás.

Mire hazaérek 1/2 6. Főzés, rendrakás, gyerkőc, fürdés, mese olvasás.

Azért varrok is, a sógornőmnek egy táskát, a barátnőmnek egy nesszeszert.

Éjjel pedig olvasok. Twilight sagát. Tudom, hogy már az idősebb rajogók közé tartozom. Bár megnyugtat egy kicsit, hogy az írónő egyidős velem:-)

Nem tudom minden Halak ilyen-e, de én nagyon érzékeny, romantikus vagyok. A Breaking dawnnál sokat sírtam, mikor a lány azt hiszi el kell búcsúznia a lányától. 

Egyszóval lehet, hogy ciki, de én akkor is várom a filmet is:-)



9 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Jujj, de szépek! A mintalelőhelyet nagyon köszönöm!!!:)

Miaanya írta...

Nagyon szépek lettek:)
Te is a végére értél a saga-nak?
Én is nagyon a hatása alá kerültem, és ez a mai napig is tart:)))
Érdekel esetleg egy jó folytatás?;)

Ibcsy írta...

Köszi Kicsikató, és szívesen:-)

Ibcsy írta...

Igen Mianya, végére értem. Egyszerűen nem tudtam letenni, muszáj volt elolvasnom.Folytatás?

Szera írta...

A szütyő minta az én rajzomból van, ami egyáltalán nem gond! :)
Csak kérdezem, hogy hol találtad?

Ibcsy írta...

kedves Szera! A tarsolyok mintája, ebből a könyvből való: Rosalie Quinlan: Ajándékok textilből.

Szera írta...

Ibcsy! Ne haragudj! Olyan "hüle" vagyok!!! Csak annyira hasonlót rajzoltam. Mégegyszer: NE HARAGUDJ!
Szép napot! :)

Ibcsy írta...

semmi gond, tényleg nem haragszom:-)

Miaanya írta...

A Midnight Sun-t már olvastad?
Az is teljesen elvarázsolt.
De ha már azon is túl vagy még egy magyar folytatást is tudok ajánlani a merengőn.(nálam a twilight címkénél megtalálod;))