2008-11-29

Karácsonyi ez+az

Ádi fiam adventi lázban ég. Fel kellett ma díszíteni a szobáját, felszerelni az égőket kintre, fenyő girlandot a lépcsőre. 

Adventi koszorút is készítettünk volna. Mindent meg is vettem tegnap. Épp hozzá kezdtünk volna, mikor kiderült, nincs itthon kötöző drót:-) Így ez holnapra maradt. Akinek nincs a fejében...

Az alábbiak a napokban születtek. A csillagot Ginánál láttam. 

Bocsánat, de valamiért nem tudok linket beszúrni:-(

És a képet sem tudtam felnagyítani, ezért egyenként is beteszem a képeket:-(

Lehet, hogy ez nem az én napom?

Inkább megyek sütit sütni. Hogy mikor meggyújtjuk az első gyertyát a koszorún, a kis családommal békésen, legyen mit majszolnunk. 

6 megjegyzés:

baboo írta...

nagyon szépek az "ez-az"-ok:) nekem a házikók tetszenek legjobban! na és az ajándékaid is meseszépek, egészséggel használd az angyalkákat! :)

Barbi írta...

Csodás dolgokat készítettél! A macis párnák olyan édesek! A szívek is annyira szépek! Szép ajándékokat kaptál Miától!

mmama írta...

Nagyon szépeket csináltál.
Most már vége a kiállitásnak többet
leszek ujra.
Remélem jól vagy.

Ibcsy írta...

Köszi Baboo és Barbi! Nagyon szeretem az angyali ajándékokat is:-)

Ibcsy írta...

Neked is köszi Mmama!Köszönöm jól vagyok, csak kicsit fáradt. Kár hogy vége a kiállításnak, jó volt téged olvasni:-)

Princi írta...

Minden létező szép dícséretet leírtak már előttem :(
Csak ismételni tudnám, ügyes vagy!