2008-06-13

Zeneovis évzáró


Sajnos nem sok időm van mostanában alkotni. Már biztos említettem, Pestre kell járnom tanfolyamra.Mire hazaérek már sokszor este van. Hétfőn vizsgázom, utána már remélhetőleg több időm lesz (ha nem kell ismétlő vizsgát tenni).
De közben a zeneoviban évzáró volt, így azért csak kihasználtam az alkalmat egy kis kreatívkodásra. Olyasmire kellett gondolni, ami hamar megvan. Ez lett belőle. Az óvónéni nagyon örült neki. Én meg majdnem elájultam, mert az én kisfiam még puszit is adott neki.
Még lesz majd a saját óvónénikkel is évzáró, de az még egy hónap. Addig csak lesz időm, a további három ajándékra.




6 megjegyzés:

Csilla írta...

Szia Ibcsi! Carmen vagyok,és miután láttam,hogy nálam jártál,gondoltam viszonzom én is.Alább olvastam a gyöngyfűzésed kezsetének történetét.Na én pont igy voltam vele.Nézegettem mások oldalát és ugymond megkívántam és elkezdtem.Éerdekes ,amikor itthon a lányom fűzött ugy egy -két éve eszemben sem volt nekifogni.De most csinálom és nagy örömöm lelem benne.Csak sajna igy a gobelinem kissé háttérbe szorult,pedig azt is imádom csinálni.Kár,hogy nincs négy kezem! :)
Remélem nem zavartalak és nem bánod,ha máskor is bekukkantok és megnézem az alkotásaidat.

Lilang írta...

Szia!
Látom nem vagyok egyedül az ibolya mániámmal :)
Pár link, hogy tudj gyönyörködni :)
http://www.avsa.org/Photographs.asp?Photos=A
http://www.svet-africkych-fialek.com/katalog_podle_abecedy_a_d_en.htm

Edige írta...

Szia!
Az itt található címedre küldtem Neked egy meglepit. Remélem, hogy rendben megkapod.
Edit

Csilla írta...

Bekukkantottam a másik blogodba és megnéztem az alkotásaidat!
Szépeket készítettél!Ügyes vagy!

Ibcsy írta...

Köszönöm szépen. Te is nagyon szépeket alkotsz.

Lilang írta...

Ibcsi!
Nagyon nagyon sokréle ibolya létezik :) Több ezer faj :)
Itt az ibisek gyüjtőhelye gyere ha gondolod :)
http://www.gazlap.hu/