2007-11-09

Hosszú hétvége



Itt volt a hosszú hétvége. Azt hittem milyen sok az a négy nap, és persze terveztem. Aminek a fele sem valósult meg.

Csütörtökön a temetőben voltunk, a nagymamám sírjánál. Még mindig nagyon fáj, pedig már eltelt lassan két év. Nyugodj békében drága nagyikám!





Szombaton almás-pitét sütöttem. Íme a kiskukta:







és a végeredmény:










Valamennyit haladtam az Ádi szobájába készülő bannerral,









és kiraktam egy kis koszorút az ajtóra.









Sajnos csak ennyire futotta a takarítás, vasalás (női robot) mellett.
Persze a náthám még sajnos megvan, valahogy nem tudok belőle kikászálódni. És ilyenkor az alkotó kedvem is megcsappan egy kicsit.


































































































































Nincsenek megjegyzések: