2007-10-13

Tű-kör, szülinapok

Ma a foltos klub tali volt. Szeretem ezeket a napokat, mert mindig feltöltenek energiával. Ma Marika volt a tanító néni (egyébként is az), és megmutatta nekünk a flikk-flakkot. Háát... azt hiszem ezen a téren még lesz mit gyakorolnom. Haza jöttem, és míg délután Ádám aludt, én gyorsan varrtam egy kispárnát. Még jó, hogy Törpém elfogulatlan, és egyből beleszeretett, kisajátította.






És még egy újdonság, a "korak". Még csak itt tartok vele. Én is kíváncsi vagyok mi sül ki belőle.





Az elmúlt hét a szülinapok jegyében telt. A barátnőmnek egy kis neszesszert varrtam. Ez az első neszesszer próbálkozásom, ezért nem vagyok vele teljesen elégedett. Szilvi minden esetre nagyon örült neki, és ez némiképp megvigasztalt.









Ezt pedig a kolléganőm, Helguci kapta:







Anyukám vette magának ezt a kis gobelint, hogy majd kivarrja.De sajnos nagyon fáj a keze, és nem tudja megcsinálni. Gondoltam karácsonyra kihímezem én. Most itt tartok:











A héten Pesten volt egy kis dolgom. Ez félévente fordul elő velem. Ilyenkor sosem tudom kihagyni a Mese boltot. Sajnos... Persze még sokkal többet is tudnék vásárolni, mert nagyon klassz anyagok vannak.
























































































































Nincsenek megjegyzések: