2007-10-09

Minden kezdet nehéz




Gondoltam egyet és belefogtam az internetes naplóírásba. Valamikor lány koromban írtam naplót. Szerettem. Aztán valahogy elmaradt. Most újra kezdem, itt. Most még nem annyira megy, hogy szép legyen ez az oldal, de remélem idővel belejövök.






Szeretek kreatívkodni. Tulajdonképpen mindent. Gobelinezni, kereszt szemezni, folt varrni, szalvétázni, üveg festeni, gipszet önteni, stb... Mindegy, mert kikapcsol, megnyugtat. Sajnos nem sok időm van rá. Mióta vissza mentem dolgozni, szinte semmi.


De most egyébként is a kisfiam a legfontosabb. Most kezdte az ovit, és szeretnék minnél több időt vele tölteni. Azt gondolom a hobbimra még bőven lesz lehetőségem. Nagyon hamar el száll az idő. Mintha most született volna, és már ovis. És udvarol!!


























Nincsenek megjegyzések: